Takmičenja
26.06.2021.

OSVOJEN PRESTIŽNI CARP FEST!

Posle iscrpljujućeg 100-satnog pecanja na jezeru Janis u Rumuniji i pritom loveći veoma krupne šarane naša Carp Pro ekipa je osvojila trenutno najjače šaransko takmičenje u Evropi!

Piše: Blagoje Braca Nemčev

Nakon uspešno osvojenog prvenstva države, ekipa Carp Pro se uputila direktno sa sviranja himne u Rumuniju, na najjače ovogodišnje takmičenje u Evropi u ribolovu šarana bez upotrebe čamaca. A tamo bukvalno kao u Transilvaniji. Naoštreni Peter Micula izbacio očnjake, uzeo je sve što se moglo uzeti u Evropi, uključujući čak i prestižni WCC. Seo je na mesto 20 o kome sam ja sanjao. Tata Nitu, alfa i omega topive boile je seo u ćošak. Odlično. Tim Anaconda u dijagonalni ugao. Još bolje. Ume da bude jako zajeban. Iz Srbije su krenule četiri ekipe. Svi imamo solidna mesta. Mi smo seli na mesto br 6. Dobro mesto na lošijoj strani jezera. Zbog državnog kasnimo na početak i izvlačenje. Stiven i Ćira prave kamp a mi umorni direktno sa pecanja putujemo na jezero Janis, koje je postalo šaranski Wimbldon. U kombiju kida prvi album Maidena. Up The Irons. Transilvanija.

Znam protiv koga pecamo, znam gde su jaki, ali znam i za beli luk i glogov kolac. Stižemo na jezero oko 2.00 ujutru. Početak je u 7.00. Niko ne spava svi mere, dipuju, motaju, kuvaju, mese… Mesto do nas lično Vlad Tepeš. Plašt, nokti, kukast nos… razmerava štapove i smeje se. Ležemo bar malo da odspavamo, ustajemo u 5.00, ja naježen i dalje od nosatog komšije i pravimo setap za start. Počinje. Ajde da ga merimo.

Početak pecanja košmaran. Rumuni kao rodonačelnici pecanja sa PVA bagovima odmah dobijaju par riba. Ali svi. Lete kese na sve strane, svi špricaju likvide, vade ribu, mere… Mi se ne snalazimo, poneka riba spadne, kesa puca, udica puca, ne bacamo kako treba, počeli su da nam piju krv na samom startu. Već kasnimo 15-20 riba za vodećim, a tek je kraj prvog dana. Peca se 100 sati. Tada se dešava ključna stvar. Pravimo sastanak i dogovaramo se da pecamo kako mi znamo. Ne možemo pobediti Draculu zubima i noktima. Moram svojim oružjem. A moje oružje je Basia i RAM. Još jednom premeravamo sve, RAM spod na 125, svi štapovi na 128. Mamac mora da liže trsku uz ostrvo. Bacam i po 10 puta dok ne budem zadovoljan idealno. Na stolu otvoreno sve sa aromom belog luka što imamo. I počinjemo da ih stižemo.

Moje spavanje u utorak ujutru prekida Đuka sa divnim šaranom od 23,2 kg. Prelep početak drugog dana ipak nije mogao nagovestiti šta će nam taj dan doneti naša taktika. Gledam u Basiair mašinu. Prelepa. Kao Vinona Rajder iz Kopolinog Drakule. Đuka spava, a moja Vinona počinje iz mesta da otpušta najlon. Polako, sa stilom. Nije to neka jeftina trećerazredna silikonska avantura. Vinona to radi tako da se svaka dlaka naježi. Cak, cak, cak, cak…..Stiven diže štap, RAM se prvi put poklonio od kada ih imam. Odmah sam znao da je čudo sa druge strane. Polako malo po malo 26,15 kg čistog zlata je ležalo na dušeku! Gari Oldman nema više tako oštre zube, sviće za sve Drakule Janisa, sada znamo da nismo pogrešili i znamo da su naši. Da ne davim previše, taj utorak smo imali 7 riba preko 20 kg, preuzeli vodstvo i znali da ako budemo imali snage imamo plasman. Nastavili smo sa istom taktikom, malo smo je modifikovali da održavamo razliku češćim i sigurnijim sitnijim ribama. Kao i svaki Nosferatu i ovi sa Janisa izlaze samo noću i pokušavaju da nas stignu, ali nisam ja baš džabe proveo pola života blejući u vodu. NE DAM. Moji momci i ja smo ovo zaslužili.

Sviće i poslednje jutro ribolova. Gospoda sa ogrtačima polako ležu nazad u kovčege. Ćira sa osmim šaranom preko 20 kila udara pečat na ovu pobedu. Čestitamo jedno drugom i sa nevericom gledamo u listu. Ubedljivo smo prvi, imamo najveću ribu takmičenja, prvi smo u kategoriji 5 najvećih riba, a bogami imamo i najveću dnevnu. Polako se pakujemo, vraćam glogov kolac u futrolu, skidam venac belog luka i odlazimo po pehar.

Ekipa Carp Pro je uzela prestižni Carp Fest.

Carp Pro RAM štapovi: https://www.formaxstore.com/saranski-stapovi/32055-ram-xd-13ft-3-5oz-2pts
Daiwa BasiaAir mašinice: https://www.formaxstore.com/saranske-masinice-bez-baitrunera/14655-tournament-basiair-qd-10120-147

Ostali komentari

• Sve cestitke za postignut uspeh, zasluzili ste.